EwE

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Happy today

Av ewe - 31 maj 2011 20:55

Hade jätte trevligt/mysigt igår jag och Matte åkte till hamarbysjöstad och köpte glass och satt och snacka vid vattnet. Sen åkte vi runt lite och hamnade i nyckelviken där vi stod på ett berg och kolla ut på vattnet och några svanar super mysigt. Senare åkte vi runt lite till och åkte villse ungerfär :P


Iadg har det vart en helt underbar dag på dagis super värme så promenaderna va smått jobbiga men det var mysigt ändå.
Sen åkte jag till exet hämtade min lur han haft och hade en lite diskution och jag gick där ifrån med magont.
Åkte till Lollo vid 6tiden och kom hem för en stund sen. Ska nu packa min väska för att lämna tyresö i 11 dagar love it!!! Jag och Hillevi ska ha sjukt roligt och mysigt med Saras kissar och med Boss i blatte land ^^
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ewe - 1 augusti 2011 00:12

Har inte haft ork att ens va inne på datan dom senaste veckorna. Just nu kommer dagar lika fort som dom går. Just nu känner jag mej extremt klyven som människa vänner som hugger en i ryggen folk man bryrsig om som inte gör riktigt desamma för en. Bos...

Av ewe - 30 juni 2011 12:21

Idag har inte hänt mycket än. Vart ute med Boss och hunden jag passar på en varm långpromenad. Ska snart åka och hälsa på en vän som inte mår bra får se hur det går. I mon åker hunden Nova hem igen så då drar jag fram flaskan och det blir dags för pa...

Av ewe - 27 juni 2011 15:43

Nåt kul i allt det dåliga !!! Va på bio med Matte och såg baksmällan 2 den var så grymt skön verkligen min sjuka humor tummen upp för den säger jag bara (Y) :) ...

Av ewe - 27 juni 2011 01:05

Krökat non stop sen förra onsdagen och kan ju säga att man är galet sliten men nu ska det va krök stopp fram till fredag iaf ;)   Lärt känna så sjukt många nya människor vilket vart riktigt kul. Har hängt mycket i rågsved/huddinge med Hillevi El...

Av ewe - 16 juni 2011 23:51

Hade en grymt kul och kaosad kväll igår lite tårar och skrik men massa skratt och många nya vänner :) vart lite mycket alkohol dock men det blir det alltid. Vi va fyra brudar och vi började festa i Älvsjö men vid ett tiden tog vi taxi till huddinge o...

Ovido - Quiz & Flashcards