EwE

Alla inlägg under augusti 2011

Av ewe - 1 augusti 2011 00:12

Har inte haft ork att ens va inne på datan dom senaste veckorna. Just nu kommer dagar lika fort som dom går. Just nu känner jag mej extremt klyven som människa vänner som hugger en i ryggen folk man bryrsig om som inte gör riktigt desamma för en. Boss las ut på blocket idag har aldrig gjort nåt så jobbigt som det har suttit och gråtit i timmar. Men kan inte va självisk och behålla honom. Matte har sin nyrenoverade lägenhet nu och det känns rätt bra men honom nu iaf.
Jag och Hillevoy har väl glidit ifrån varan rätt mycket vi ser saker olika och jag kan överreagera ibland men hon förstår inte riktigt vad hon har gjort fel så jag har släppt det och hoppas att det blir bättre.
I fredags kröka jag med matte hans sjukt roliga kusin och min barndoms vän Becca den var sjukt roligt och jag glömde alla problem ett litet tag iaf.
Har fått en ny medecin för att jag sover så dåligt. Så har fått ett lugnande och tabletterna är neon rosa vilket är sjukt lustigt.

Just nu ser jag världen med tomma ögon men jag hoppas på att få va lycklig snart.
Denna låt gör mej så glad när nån sätter på den så kommer smilet krypandes love it <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt Liv ......

Min hund Boss

              

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards